برنامه‌ «زاویه» که چهارشنبه گذشته با حضور حجت الاسلام صمصام‌الدین قوامی (رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی) و دکتر حسن یاریگر روش برگزار شد، مبحث چالش‌های دانش مدیریت را ناتمام گذاشت.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پخش برنامه «زاویه» پس از وقفه‌ای کوتاه مدت با تغییر مجری، مجددا از سر گرفته شده است. این برنامه از هفته‌ی گذشته با موضوع دانش مدیریت اسلامی، چالش‌ها و پرسش‌ها بین حجت‌الاسلام سمسام‌الدین قوامی (رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی) و دکتر حسن یاریگر روش را به روی آنتن برده که پس از دو هفته، همچنان این بحث ناتمام مانده است.

علیرضا حائری، تهیه‌کننده «زاویه» در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر این که آیا «زاویه» این بحث ناتمام را هفته‌ی آینده ادامه خواهد داد؟ گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و قرار است طی چند روز آینده مشخص شود.

بر اساس این گزارش، در برنامه‌های پیشین اصول مدیریت غربی توسط دکتر یاریگر روش تدوین شد و حجت الاسلام صمصام‌الدین نیز عنصر فرهنگ را در علم مدیریت غربی ضعیف دانست که در پایان نقطه افتراق این دو کارشناس بیشتر مشخص شد اما وقت برنامه پایان پذیرفت و هنوز معلوم نیست که «زاویه» این بحث ناتمام را هفته آینده ادامه خواهد داد یا خیر.

تکرار این برنامه قرار است دوشنبه، نهم بهمن ماه ساعت 13 و 15 دقیقه پخش شود.

به گزارش ایسنا‌، «زاویه » دو هفته‌ای است که با اجرای مسعود معینی‌پور‌ چهارشنبه‌ها ساعت 20 و 30 به روی آنتن شبکه چهار می‌رود.