سامانه پخش ديجيتال در ايستگاه تلويزيوني وحدت واقع در ارتفاعات ميشنان كوهدشت لرستان با حضور جمعي از مسئولان استاني راه اندازي شد.



به گزارش روابط عمومي رسانه ملي؛ فتاح كمري، مدير كل صدا و سيماي لرستان در اين مراسم با اشاره به ميزان جمعيت تحت پوشش اين استان در سراسر استان يادآور شد : با احتساب شهر كوهدشت و روستاهاي تابعه در حال حاضر بيش از هشتاد درصد جمعيت استان تحت پوشش ديجيتال 19 شبكه تلويزيوني و 15 شبكه راديويي از جمله شبكه استاني مركز لرستان قرار دارند.

كمري افزود : براي راه اندازي اين سامانه در كوهدشت بيش ازسيصد ميليارد ريال هزينه شده است كه به اين ترتيب تقريبا تمام شهرهاي اصلي استان زير پوشش قرار گرفته و در ماههاي آينده شهرستان چگني ، شهر ويسيان و بسياري ديگر از بخش هاي استان نيز به آن اضافه خواهد شد . در ادامه اين مراسم ملكشاهي، نماينده كوهدشت با قدرداني از صدا و سيماي مركز لرستان تاكيد كرد : شبكه هاي مختلف رسانه ملي و رسانه هاي استاني منادي انسانيت ، پاكي و مظهر حقيقت طلبي و اطلاع رساني درست هستند . وي اقبال عمومي مردم آزاده دنيا به شبكه هاي رسانه ملي جمهوري اسلامي ايران را نشان از اطلاع رساني مبتني بر حق طلبي ياد كرد و افزود : امروز مردم دنيا از طريق اين شبكه ها شاهد حقانيت دنياي اسلام هستند.