1242. نیما کرمی ویژه برنامه سال تحویل شبکه آموزش را اجرا میکند
تهیهکننده ویژه برنامه تحویل سال شبکه آموزش با اعلام اینکه نیما کرمی به عنوان مجری روز عید با مخاطبان شبکه آموزش همراه خواهد بود، خاطرنشان کرد: این برنامه که به احتمال زیاد با عنوان «کبیسه» به روی آنتن میرود. متناسب با اهداف و رویکرد شبکه آموزش تهیه میشود.
مجید یوسفی در گفتوگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشغول طراحی آیتمهای ویژه برنامه تحویل سال شبکه آموزش هستیم و باید همین جا اعلام کنم که این برنامه قرار است متفاوتتر از سایر شبکهها به لحاظ مضمونی و محتوا تولید و پخش شود.
وی تفاوت برنامه «کبیسه» را نسبت به سایر برنامههای تحویل سال شبکههای دیگر اینگونه دانست: ما در این برنامه به دنبال آوردن بازیگر، خواننده، ورزشکار و... نیستیم و عمده تلاش ما این است که برنامه را متناسب با اهداف و رویکرد شبکه آموزش پیش ببریم.
همچنین او با اشاره به ساعت پخش برنامه «کبیسه»، اعلام کرد: این برنامه روز چهارشنبه، 30 اسفند ماه از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح تا 15 و تا لحظه تحویل سال با مخاطبان شبکه آموزش با اجرای نیما کرمی همراه است.
یوسفی در پایان دربارهی انتخاب مجری برنامه «کبیسه» گفت: از همان ابتدا نیما کرمی را به عنوان مجری برنامه انتخاب کردیم و ایشان اولین انتخابمان بود و خیلی راحت پذیرفت که اجرای این برنامه را عهدهدار باشد.