نماينده ولي فقيه در استان مركزي و استاندار از تلاش و فعاليت صدا و سيماي استان در انعكاس راهپيمايي 22 بهمن قدرداني كردند.



به گزارش روابط عمومي رسانه ملي؛ آيت الله دري نجف آبادي، نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراك در سخنراني پايان مراسم راهپيمايي يوم ا...22 بهمن در مصلاي بيت المقدس شهر اراك با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم شهر اراك در اين راهپيمايي ،از تلاش صدا و سيماي استان در انعكاس اين مراسم تشكر كرد.

گفتني است علي اكبر شعباني فرد، استاندار استان نيز با اشاره به حضور چشمگير مردم استان و شهر اراك در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن ،از نقش بي بديل رسانه استاني در خلق اين حماسه تقدير كرد.